zondag 5 april 2020

Ja, ja... hij komt!

Nee, ik bedoel niet de goede Sint, hoewel die in december ook wel weer zijn opwachting zal maken. Ik bedoel mijn nieuwe jeugdthriller. In oktober staat hij in de herfstcatalogus van Uitgeverij Hamley Books en zal vanaf dan ook in de boekenwinkels liggen (en uiteraard online te bestellen).
Voorlopig zitten we nog volop in de corrigeerfase. Dat was ook de reden waarom er drie dagen na elkaar geen vervolg van Isa verscheen. Werk gaat voor op plezier, hé :)
Maar alles vlot goed. De cover is nu helemaal beslist. De tekeningen zelf lagen al snel vast maar de titel heeft wel wat voeten in de aarde gehad. Uiteindelijk is het "Ravenburcht" geworden. En nu we eindelijk de keuze voor de juiste lettertypes hebben gemaakt verwacht ik één van de dagen de laatste proefdruk.

De corona crisis heeft alles een beetje door elkaar geschudt. Activiteiten die normaal al gepland waren kunnen niet doorgaan en de agenda voor de rest van het jaar kan eigenlijk elke week veranderen. Maar we passen ons aan en we doen stug door. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen via deze blog!

Dus... oktober 2020 - Ravenburcht... niet vergeten :)

Ina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten